Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

CZAS LECI.

Dobry wieczór!



Oj dzisiaj było ciężko rano wstać, pierwszy dzień do szkoły po tak długim wolnym. Pierwszy, bo wczoraj nie poszłam, ponieważ nie za dobrze się czułam. Z niechęcią pojechałam do szkoły, ale fakt, że zobaczę moich przyjaciół z szynobusu mnie mobilizowała! Są cudowni, a jak umieją człowiekowi humor poprawić. Szkoda, że nie mogę ich zabrać ze sobą do szkoły :) W szkole jak to w szkole... muszę co nie co ponadrabiać, bo przed tym długim wolnym byłam 1,5 tygodnia w szpitalu. Dzisiaj po lekcjach wpadła po mnie pod szkołę Marlenka z chłopakiem, a jak wysiadłam z szynobusu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka! Podsumowując - dzień męczący, ale męczący pozytywnie! :)

Stylizacja...



Na zdjęciu powyżej wraz z moją najukochańszą mamuśką. Najlepsza przyjaciółka, a zarazem cudowna mama. Kocham bardzo mocno ! :* :)


bluzka/allegro.pl
spodnie/New Yorker

ŻYCIE - TAKIE PISANE "TRUDNE SPRAWY" :)
TEMAT - ZAZDROŚĆ.

Zazdrość - myślę, że temat rzeka we współczesności. Jestem osobą, która lubi pomagać i nie odróżnia osoby biednej od bogatej. Nie dziele ludzi na grupy, to najgorsze co może być! Nieważne czy chodzi w starych ciuchach czy w jakiś firmówkach. Moim zdaniem liczy się charakter, szacunek i uczciwość. Mało kto w dzisiejszych czasach zwraca uwagę na te cechy. Miałam kilka przypadków w życiu i to całkiem niedawno, że osoby, które były miłe i koleżeńskie ze mną w relacjach tak zwanych 'oko w oko', a za plecami obgadywali mnie nieźle. Kiedyś jak byłam młodsza, fakt faktem przejmowałam się strasznie tym co powiedzą, mówią inni, lecz teraz zrozumiałam, że dla mnie liczy się zdanie najbliższych mi osób, a jeśli resztę obchodzi moje życie hmm... - widocznie jest warte uwagi, hehe. :) Zacznijmy mieć wzajemny szacunek do siebie, przynajmniej się starajmy aby tak było. Ktoś ma nowy zegarek? Ktoś ma fajny, umięśniony brzuch? A ktoś jeszcze inny zrobił karierę i jest sławny? W takiej sytuacji nie powinniśmy zazdrościć, a cieszyć się szczęściem innym i wierzyć w to, że jak im to i nam może się udać i dążyć do wyznaczonego sobie celu. Jak to mówią wiara czyni cuda. To smutne kiedy niegdyś sobie bliscy ludzie na chwilę obecną są dla siebie obcy. Przyjaźnie, związki, zwykłe znajomości - czasami psuje głupia zazdrość, przez którą tracimy ważne dla nas osoby. Doceńmy to co mamy, bo niektórzy mają gorzej od nas i korzystają w pełni z życia. Bierzmy życie garściami - wiem co mówię! Przeszłam sporo w życiu, dużo jeździłam i dalej jeżdżę po szpitalach, jak patrzę na chore dzieci, chore osoby zastanawiam się czasami skąd oni mają w sobie tyle pozytywnej energii? Podziwiam ich i pełen szacunek dla was! Tak więc na podsumowanie nie warto jest zazdrościć, obgadywać za plecami czy też rozsiewać puste, nieprawdziwe plotki na temat danej osoby. Prędzej czy później to co ty robisz wróci do ciebie. Takie to już życie jest. Jeden ma lepiej, drugi gorzej. Trzeba się z tym pogodzić. Ale cóż zazdrość między ludzka była, jest i będzie. Mam nadzieję, że może chociaż w mniejszym stopniu niż teraz. Szanujmy się nawzajem, a świat stanie się piękniejszy <3 

,,Każdemu ktoś czegoś zazdrości i każdy komuś.''
Feliks Chwalibóg





Moda - trapezowe sukienki :)


Zauważyłam, że większość młodych projektantów stawia na elegancką prostotę i wygodę. Ostatnio zaczęły coraz bardziej podobać mi się sukienki trapezowe, jak i bluzki, które mają prosty, a zarazem szykowny krój. Panią Katarzynę Zielińską można ujrzeć często w serialu „Barwy szczęścia’’ w takich prostych, idealnie do niej pasujących kreacjach – a tak odbiegając od tematu uwielbiam ją jako aktorkę i jako kobietę! Wracając do tematu ‘eleganckiej prostoty’, uwielbiam kreacje luźne, lecz takie które mają w sobie chociaż nutkę elegancji.

Poniżej łapcie parę sukienek, które przyciągnęły ostatnio moją uwagę.






SPORT !
 WYSOKIE LOTY THOMASA DIETHARTA! KAMIL STOH NA 7 MIEJSCU!


Kobieta interesująca się sportem – dziwne? Myślę, że nie! Coraz więcej kobiet fascynuje sport, uprawianie go, jak i kibicowanie. Ja na chwilę obecną kibicuję naszym polskim skoczkom, ale niestety chłopaki się nie popisują, lecz nie można przestawać w nich wierzyć. Każdy ma lepsze i gorsze dni. Tak jest w życiu i w sporcie również. 

Zadziwił mnie, jak dotąd nie kojarzony myślę przez większą liczbę osób austriacki skoczek Thomas Diethart

Pierwsze miejsce na Turnieju Czterech Skoczni! Coś niesamowitego dla trenera, jak i rodziców Thomasa. Tuż po jego skoku na ekranach można było zauważyć szczęśliwego ojca skoczka, który był bardzo dumny z syna. Nie ma się co dziwić, mieć takiego syna to skarb! Ale nie tracimy wiary w naszych polskich skoczków! Chłopaki jestem z wami i trzymam kciuki za dalekie loty! :)


Czy następne loty Thomasa będą tak dobre jak ostatnio? Czas pokaże! :)



Przyjemnego wieczoru kochani, Kinga :)


13 komentarzy:

  1. Ha ! no i znowu fajniutki post ^^ co do szkoły to ehhh aż mnie skręca, jestem strasznie zmęczona więc sama nie jesteś ;* ;) a jak mam pomyśleć o tych sprawdzianach to czuję się jeszcze bardziej zmęczona ;;_;;

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie zazdrość psuje wszystko, relację przyjaźnie nawet i kontakty w rodzinie potrafią się urwać, ale masz rację że nie ma co się poddawać i zacząć dążyć do wyznaczonych sobie celów. Bo fakt faktem na prawdę ludzie mimo swoich wad i np wypadkach z przeszłości potrafią cieszyć się z życia.
    Co do stylizacji bardzo ładna i te proste sukienki o których mówisz, chciałbym zobaczyć kiedyś Cię w tej ciemno niebieskiej.
    dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tej bluzeczce. Ja bardzo lubię sukienki trapezowe.
    Dzięki za odwiedziny na blogu i również obserwuję. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja. :)
    Sukienki mi się bardzo podobają. :)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka, mega seksowna i kobieca ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajmena obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga super masz tego bloga.powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outfit!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka! :)))

    pozdrawiam, www.cynt-k.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze prowadzisz bloga, powodzenia ;))
    http://xdoyourlittlethingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)