Obserwatorzy

czwartek, 23 stycznia 2014

ŚNIEG.

Witam kochani ;*

Dzisiaj cały dzień w domku, ponieważ nie za dobrze się czułam, a że lekarz kazał mi leżeć w łóżku cały tydzień to sobie w jeden dzień zostałam. Cały dzień się nudziłam, masakra. Jutro już idę do szkoły, najwyżej jak będę się źle czuła to się zwolnię, bo zwolnienie aż do środy mam od lekarza. Mam nadzieję, że samopoczucie, jak i zdrowie mi jutro dopiszę, bo planuję wybrać się na małe zakupki. Za oknem biało i z tego co mi znajomi pisali to bardzo zimno. Ale jak to powiedziała Elżbieta Bieńkowska: "SORRY, TAKI MAMY KLIMAT!". :)

LOOK NA DZISIAJ






czapka/SZACHOWNICA
kurtka/NN
szaliczek/ALLEGRO.PL
torebka/NN
legginsy/SZACHOWNICA
buty/VUBU.PL
rękawiczki/NN


Paznokcie !

Dla mnie temat bardzo wrażliwy. Mam rozdwajające i łamiące się końcówki, dlatego myślę o jakiejś hybrydzie u mojej koleżanki, aby wyglądały estetyczniej i ładniej. Pomimo stosowania różnych odżywek dalej mam ten sam problem. Może znacie jakieś skuteczne sposoby na poprawę kondycji paznokci? Poniżej dwa wzory, które znalazłam na zszywka.pl i wpadły mi w oko. :) 





BIAŁO NA DWORZE, BIAŁO NA BLOGU.


Przy okazji szperania w internecie znalazłam zdjęcie pięknego wnętrza, a mianowicie stołu, przy którym można zasiąść do śniadania, jak i obiadu oraz kolacji. Podoba mi się prosty styl, no i oczywiście kolor! Przy najbliższym malowaniu pokoju, będę się inspirowała bielą. :)


IGOR HERBUT - NIE UFAJ MI

A na koniec piosenka, którą ostatnio co chwilę słucham. Wpada w ucho! Bardzo podobają mi się słowa piosenki i głos wokalisty zespołu LEMON. W ubiegłe lato byłam na koncercie tego zespołu na dniach Bolesławca. Wrażenia - nie do opisania! Igor między utworami mówił bardzo piękne słowa o rodzinie, przejacielach oraz życiu. Fantastyczny człowiek i muzyk. :)




A co tam słychać u Was?
Miłego wieczoru,
Kinga.


14 komentarzy:

  1. Obserwuje! :) http://zyczasadami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za odwiedziny na moim blogu :) świetna torba a inspiracje fenomenalne, pozdrawiam cieplutko Coralii :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie polecam zajrzeć do Reserved :)
    Przynajmniej ja tam swój upolowałam, może Tobie też coś wpadnie w oczy
    Pozdrawiam i dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :) Śliczną buzię masz <3
    Co do pogody - cóż, mój chłopak, który mieszka na dalekiej Syberii (wschodnia część Kazachstanu) powiedział mi dzisiaj: "Wiesz, u nas takiej gorącej zimy jeszcze nie było! Jest -35 stopni.". I powiedział to z takim smutkiem i rozczarowaniem, że zaczęłam się śmiać. Gorąca zima :D
    Ale cóż... "Taki mamy klimat" :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    chocolatte-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)
    ten pierwszy wzorek paznokci najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka , podoba mi sie ogólnie cały ootd ;)
    Paznokcie boże jak ja bym takie chciała :))
    Jeśli masz ochotę , to zajrzyj :)
    www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słiczne zdjęcia, dzisiaj musze wkońcu wybrać się na zdjęcia :)))

    http://dreamcom21.blogspot.com Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)