Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

SOBOTA.

Witajcie kochani ;*



Dzisiaj sobota! Plany? Posprzątać w domku, ogarnąć lekcje, a później spotkać się z moimi przyjaciółmi. Nie pisałam dwa dni, ponieważ nie za dobrze się czułam i ani nie miałam zdjęć dla was, ani tematów do napisania. Powiem wam, że dzisiaj się wyspałam chyba za wszystkie czasy! Tak to ja codziennie mogłabym wstawać! :) U mnie się nic ciekawego nie działo przez te dwa dni. Szkoła, dom, spanie i tak w kółko. Czekałam z niecierpliwością na weekend, aż w końcu się doczekałam! :) Następny post postaram się zrobić głównie o modzie, a dzisiaj łapcie to co dla was mam! :)


LOOK NA DZISIAJ

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, lecz mam dopiero w planach kupić lepszy aparat. Ale lepsze zdjęcia takie niż żadne. Stylizacja jest powiązaniem eleganckiej bluzy z luźnym t-shirtem z dużym numerem 8 oraz z legginsami ze wstawkami skóry. Odpowiednia na wiele okazji! Do codziennego noszenia, na spotkania z przyjaciółmi i z rodzinną oraz wiele, wiele innych okazji. A makijaż stonowany i delikatny, myślę, że również pasuje na wiele okoliczności. 


Bardzo mi się podobają bluzki z nadrukami numerów, co sądzicie o nich? ;)






bluza/SZACHOWNICA
t-shirt/CROPP
legginsy/SZACHOWNICA



CO CIEKAWEGO W SPORCIE?


JAN ZIOBRO skakał, a w tym samym czasie został tatą, bo urodziła się mu córeczka! :)

Dokładnie w czwartek, tuż przed drugim skokiem, młody skoczek dowiedział się, że zaczyna się poród jego córki Wiwiany. W Wiśle prowadził po pierwszej serii, lecz ostatecznie skończył na 6 miejscu. Emocje zrobiły swoje, nie ma się co dziwić! :) Gratuluję córeczki! :)





MISTRZOSTWA EUROPY PIŁKARZY RĘCZNYCH 

POLSKA 24 - 22 ROSJA

Trzeba przyznać, że mecz był bardzo stresujący! Można było zobaczyć walkę do samego końca! Chłopaki dali z siebie wszystko co tylko mogli. Awans do drugiej rundy turnieju bardzo cieszy nie tylko naszych znakomitych piłkarzy, lecz nas kibiców również! W drugiej połowie meczu były ciągle niesamowite emocje. Trzeba przyznać - piękna walka oraz świetny mecz! Brawo chłopaki! :) 



CIEKAWY TEMAT !!!
MUZYKA :)

Muzyka czy coś więcej niż tylko muzyka?

Muzyka jest dla nas oderwaniem od codzienności. Pewnie nie ja jedna lubię sobie posłuchać mojej ulubionej muzyki przez słuchawki i odreagować problemy. Dla mnie muzyka jest sposobem na życie, nie wyobrażam sobie życia bez niej. Słucham jej gdy jest mi smutno, lecz także kiedy odczuwam radość. Poprzez muzykę wyrzucam z siebie te negatywne, jak i pozytywne emocje. Czasami nawet muzyka potrafi mnie uspokoić. W dzisiejszych czasach mamy do czynienia praktycznie dzień w dzień z muzyką. Przechodząc ulicą zauważam mnóstwo osób ze słuchawkami w uszach, którzy żyją w swoim świecie. Każdy z nas słucha innego typu muzyki. Jednego uspokaja rap, innego jazz, a jeszcze innego muzyka klasyczna. Każdy z nas ma jakieś problemy, większe lub mniejsze. Muzyka jest we współczesności stylem życia. Każdy znajduje w niej miejsce dla siebie i jest sposobem zrelaksowania się. Daje dużo wypoczynku, przynosi ukojenie oraz jak ją słucham mam lepsze spojrzenie na codzienne zagrożenia. Muzyka jest takim prywatnym pocieszycielem i przyjacielem każdego człowieka. :) Nie wyobrażam sobie życia bez niej!



PYTANIE DO WAS KOCHANI...

Jak myślicie, co będzie najmodniejsze tej zbliżającej się wiosny 2014 ? 
Doradzicie mi co warto zakupić do swojej szafy ? ;)


Miłej soboty życzę,
Kinga!


12 komentarzy:

  1. Kup szpilki - te nigdy nie wyjdą z mody :)
    Swoją drogą bardzo ładnie wyglądasz. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie!

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutkie legginsy ;)
    Obserwuję ;*

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne legginsy.

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga

    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że lubisz sport :) to tak jak ja ! :)

    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Bardzo proszę o poklikanie w linki i banery. Właśnie staram się o współpracę, na której mi bardzo zależy.
    Każda pomoc się liczy :) Będę Ci niezmiernie wdzięczna. Może wzajemna obserwacja ? Jeśli tak daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej byłaś ciekawa jak sprawuje się zakupiony przeze mnie podkład Revlon. Zapraszam do notki :)

    http://hidden-beauty96.blogspot.com/2014/01/revlon-colorstay-make-up-foundation.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,

    Dodałam do obserwowanych, bo bardzo fajnie prowadzisz bloga :)

    Mam pytanie dodatkowo - czym prostujesz włosy ? To efekt prostownicy czy może jednak ingerencja fryzjera ??:)

    Pozdrawiam cieplutko,

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zaobserwowałam :)
    Z współpracą jest tak, że każdy sklep przyjmuje od innej ilości obserwatorów.
    Ja zaczęłam jak miałam koło 200 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)