Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

EKIPA IDEALNA NA BEZLUDNĄ WYSPĘ.

Dzień dobry kochani ;* 

Wczorajszy piątkowy dzień zapowiadał się na mało ciekawie, lecz później się wszystko ułożyło. Byłam z przyjaciółmi na mieście, porobiliśmy zdjęcia, powygłupialiśmy się oraz poszliśmy na gorącą herbatkę, bo na dworze strasznie zimno. Nawet nie wiecie ile dało mi to szczęścia - ten nasz wspólny wypad! Zrelaksowałam się, a przy okazji zapomniałam o otaczających mnie problemach. Zanim doszliśmy do szynobusu wszyscy byliśmy cali w śniegu i mokrzy. Takie z nas można powiedzieć duże dzieci. :) Po południu, gdy wróciłam przyjechał po mnie Michał, pojechaliśmy po Pawła i wylądowaliśmy u Marlenki w Klikowie. Poszliśmy na spacer, byliśmy na świetlicy - nawet chwilkę w ping-ponga pograłam, standardowo porobiliśmy zdjęcia, a później poszliśmy do domku Marleny na gorącą herbatkę i oglądaliśmy 'Pingwiny z Madagaskaru' - tak to nie żadna pomyłka hehe. :) Gdzieś koło 22 przyjechaliśmy jeszcze do mnie i troszkę u mnie w domku posiedzieliśmy i pośmialiśmy się. Za tydzień wpadają do mnie na domóweczkę, bo trzeba jakoś rozpocząć w dobrej atmosferze ferie! 
A dzisiaj... w sumie nie mam żadnych planów. Zwolnienie od lekarza mam do środy aż, a mimo to jeżdżę do szkoły, staram się jak mogę wszystko pozaliczać lub chociaż być na lekcjach, więc sobota i niedziela chyba w domku pod kocykiem i z gorącą herbatką. Zobaczymy co czas pokaże. Być może porobię jakieś stylizacje i wam kochani wrzucę. 
Trzymajcie się cieplutko :* 


Co nie co o zdrowiu - BANANY

Banany są zdrowe, bo regulują poziom cukru we krwi oraz przynoszą łagodzący stres i relaks. Banany co ciekawe poprawiają nastrój. Przyznaję, że musiałam sprawdzić to na własnym organiźmie i przyznaję że jadłam przez ostatni tydzień jakoś co drugi dzień banana, no i recenzje mam o tym owocu jak najbardziej pozytywną. Mimo problemów, które mi towarzyszyły przez ostatni tydzień - często się uśmiechałam i miałam o większości rzeczach pozytywne myślenie. Ciekawostka dotycząca kobiet! Banany zmniejszają objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego! :) W wielu przypadkach banany pomagają zwalczyć ciężką do pokonania depresję! Z tej choroby na prawdę ciężko jest wyjść. Leczenie trwa bardzo dlugo. Tryptofan, przekształcany w serotoninę - składnik w bananie, który jest odpowiedzialny za dobry nastrój! :)






PIĄTKOWA SESJA 


Z Patrykiem :) 


Z Marlenką :) 



Z Pawłem - chłopakiem Marlenki :) 



















Z Martinem :) 


Z Marcinem :) 



Wczorajsza ekipa :)


Tymi miłymi uśmiechami na ostatnim zdjęciu kończę posta i życzę Wam miłej soboty kochani :)
Kinga

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam banany, rzecywiście mają mega dużo dobrych właściwości- no i potasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia! :)
    obserwuję :) zapraszam do mnie ---> https://www.facebook.com/caamy.j
    caamy-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja już od jakiegoś czasu Cię obserwuje ! ;*

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam banany. Wcinam je razem z synkiem, to w końcu zdrowsza przekąska niz ciastka. Bardzo fajna zimowa sesja w gronie przyjaciół!
    Dziękuję za odwiedziny.
    Obserwuję
    Pozdrawiam,
    Ania -Kobieta Nieidealna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak za bananami nie przepadam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i licze na rewanż
    http://love-victoria-love.blogspot.com/
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam banany :3
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i blog !

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtkę masz cudną!
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz,chciałam za obserwować ,ale są jakieś problemy,spróbjuje później ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne zdjecia ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,ze macie taka ekipe. Nic tylko pozazdroscic.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdjęcia, miło się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia,uwielbiam oglądać tak pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia! widać że zgrana ekipa:)) obserwuję i zapraszam tez do mnie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) chciałabym się dowiedziec w jaki sposob ukladasz brwi i wgl bo bardzo ladnie wygladaja :) zdradz mi swoj sekret

    Zapraszam do mnie :)
    http://please-be-my-lover.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaką Ty masz nieskazitelną twarz :) Idealną wręcz :)

    A tak na marginesie - fajnie mieć zgraną paczkę przyjaciół, w dzisiejszych czasach naprawdę ciężko o uczciwych i szczerych ludzi obok siebie.
    Dbaj o to :)

    Pozdrawiam,

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)