Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2014

Ponad 2000 tysiące wejść! :)

Witajcie kochani ;*


Hejka! Na początku chciałam podziekować wszystkim odwiedzającym mój blog. Jest to dla mnie ogromne szczęście, że komentujecie, obserwujecie, czytacie! Dziękuje! :) A co dzisiaj u mnie? Wstaję rano, patrzę, a tu biało na dworze! Czyżby zawitała do nas zima? Ciekawe na jak długo. Śnieg jest strasznie mokry i powstała niesamowita chlapa! Nie lubię takiej pogody. :( Rano jak zawsze z moimi przyjaciółmi poszliśmy na PKS się ogrzać, a później do szkoły. Byłam tylko na 3 lekcjach, bo później wracałam do domku i byłam u lekarza. Nie najlepiej się coś ostatnio czuję, ale trzeba być silnym! :) Napisałam dzisiaj na pozytywną ocenę kartkówkę z niemieckiego, jeszcze jutro czeka mnie sprawadzian do napisania z tego przedmiotu i zaliczę pierwszy semestr! Nawet nie wiecie jak się cieszę. Jeszcze tylko 2 dni i weekend! Jak ten czas szybciutko nam leci. :)



LOOK NA DZISIAJ 





spodnie/EXTREME
koszula/CROPP
zegarek/no name
biały top/allegro

Moje oczka!



,,Bo w oczach tkwi siła duszy."
Paulo Coelho


A tutaj makijaż na specjalne okazje :)



SPORT - CRISTIANO RONALDO I ZŁOTA PIŁKA

Trofeum ZŁOTEJ PIŁKI w tym roku otrzymał bardzo popularny i znany piłkarz CRISTIANO RONALDO. Nie ukrywam, że jak zobaczyłam zdjęcia z gali byłam pod ogromnym wrażeniem zachowaniem piłkarza z Realu Madryt. Łzy emocji u Cristiana nie oznaczają słabości czy coś w tym stylu. Oznaczają zupełnie co innego. Oznaczają to, że ten znany człowiek ma uczucia i widać, że kocha to co robi, a rodzine stawia na pierwszym planie. Sam Iker Casillas publicznie gratulował portugalskiemu koledze na portalu społecznościowym. Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze sukcesy! :)



Miłego wieczoru kochani,
Kinga ! ;)

19 komentarzy:

  1. Śliczny make- up :) i wgl masz ładne oczy *.*

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor szminki ;) ;* a ten śnieg to mi troszkę humor popsuł jak wstałam rano i go zobaczyłam xd ale na szczęście już prawie go nie ma xd haha zima przyszła i poszła no i niech nie wraca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczęta *.*
    Świetne zdjęciaa. Kurcze wy wszyscy macie śnieg, a u mnie co ni białej plamki na dworze :/
    http://mylifeisbrilliant-myloveistrue.blogspot.com/
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, śliczne oczy :))
    dziękuję za zaobserwowanie bloga, również obserwuje ♥
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia ;)
    Zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Może obserwujemy?
    Kliknęłabyś w mój banner AUPIE po prawej stronie bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny dom:)
    zapraszam do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. również już obserwujemy ;)

    www.DDOUBLES.tk

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz oczka <3 świetny blog !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka Ty ładna jesteś! :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No w 2013r. zasłużył na tą nagrodę, ale za rok będzie miał bardzo ciężko powtórzyć to osiągnięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, pozdrawiam , obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne oczy! Jestem pod wrażeniem ;)) Obserwuję i zapraszam :)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie kochanie prosze o wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    +Obserwuje i liczę na rewanż
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie ;>
    http://photographyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)