Obserwatorzy

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Krótko i na temat :)

Siemanko kochani!


Wczorajszy dzień jest nie do opisania, a raczej jego końcówka! Poszłam z mamą na WOŚP, zjadłyśmy kiełbaskę z grilla, wrzuciłyśmy pieniążki do puszki, dostałyśmy serduszka... ale najlepsze działo się później! Pokaz ogni przez młodzież i dzieci z naszego Ruszowskiego Domu Kultury był przepiękny, wprowadził w bardzo fajny klimat. Pełen podziw dla występujących! Później na scenie zagościł zespół Orfeusz. Wtedy już mamuśke zostawiłam, bo przyszła moja przyjaciółka Weronika. Zaczęłyśmy tańczyć, śpiewać, klaskać! Emocje nie do opisania! :) Pośmiałyśmy się i odstresowałyśmy - nie sądziłam, że będzie aż tak fajnie! Później wokalista zszedł ze sceny i uczył nas jakiegoś śmiesznego, ale całkiem fajnego tańca. Nie wiem jak nam to wychodziło, ale liczyła się dobra zabawa! Uśmiech na twarzach znajomych oraz osób, które były wokół był bezcenny! Trzeba przyznać, że Ruszów umie się bawić! Niestety zabawa mnie tak pochłonęła, że nie porobiłam żadnych zdjęć, lecz jeśli jakieś dostanę od razu się z wami nimi podzielę. Dziękuję wszystkim za super zabawę! 

CZEKAM NA 23 FINAŁ, SIEMA ! :) 


A dzisiaj...


Dzień jak co dzień. Poniedziałek i znowu szkoła, lecz są plusy, bo zobaczyłam moich przyjaciół. :* W szkole, jak to w szkole. Nauka, nudno i tylko się czeka do końca lekcji. Ogólnie dzisiaj jakoś źle się czuję. Możliwe, że to skutek też tej zmiennej pogody. Jutro mam próbny egzamin zawodowy praktyczny... to będzie porażka, mnóstwo obliczeń, a ja przecież leże z matmy. No ale trzeba w to wierzyć, że jakoś to będzie! 


Buziaki ;*







spodnie/EXTREME
kurtka/no name
koszula/CROPP
czapka/ADIDAS
sweterek/EXTREME
kolczyki/SZACHOWNICA

"Nie musisz być najlepszy ze wszystkich, wystarczy, że będziesz trochę lepszym sobą, niż byłeś wczoraj."


Kochani życzę wam słodkich snów i udanego wtorku!
Zaglądam i piszę tak często, jak tylko znajduję czas :) 

Dobranoc, Kinga :)

6 komentarzy:

  1. ładnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niestety wośp najmarniej z dotychczasowych edycji. propsy, fajna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh fajnie ^^ mimo, że na szybko to i tak spoko ;* no niestety dopiero dzisiaj czytam wpis i wgl, ale co tam, ważne, że przeczytany xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja :)
    Zapraszam :
    http://paznokcie-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj takze zle sie czułam w szkole i caly czas chciało mi się spac...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze miło spedzonego czasu z mama i Weronika :D Fajna czapka ;)

    skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)