Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Pierwszy poważny post na blogu :)

Dzień dobry kochani! 

Dzisiaj mieliśmy do czynienia z kolejnym pięknym dniem tej zimy. Będąc na spacerze z rodzicami doszłam do wniosku, że czuję się jakby bardziej była wiosna, niż zima. Nie ukrywam, że rano było słoneczniej, ponieważ pod wieczór zrobiło się pochmurnie. Tak między nami mam cichą nadzieję, że może spadnie co nie co śniegu na początku lutego, gdy zacznę ferie. Dzisiaj już niedziela, jutro wolne i we wtorek niestety szkoła! Ale cóż na tym polega życie, nigdy nie ma tak jakbyśmy chcieli. Nad ranem moja rodzinka (Ania, Darek, Davidek i Lena oraz Martin) wyjechali w drogę powrotną do Niemiec, do swojego domku. Cudownie było spędzić okres świąteczny i noworoczny w tak rodzinnym, dużym gronie. Nie ukrywam, że będę bardzo tęskniła. Ale jest Skype, Facebook, telefony... Damy radę do następnego spotkania. A małą księżniczkę Lenkę będzie przypominała mi piosenka „Bałkanica” oraz „My Słowianie” do których tańcowała jak zawodowa tancerka. :)


Moja kochana kuzynka Lenka :) 

Stylizacja z niedzielnego spaceru, przepraszam za jakość zdjęć, ale zapomniałam aparatu i tato cyknął mi parę zdjęć z telefonu :)



buty/vubu.pl
sweterek/vubu.pl
spodnie skórzane/"Marpol" Bolesławiec
płaszczyk/no name
czapka i chusta/szachownica


Znalazłam też chwilkę na tak zwaną focie z rąsi :)


Nie mogło również zabraknąć czasu na wygłupy z Sarą :)


Coś ze świata sportu - ROBERT LEWANDOWSKI I 5-LETNI KONTRAKT Z BAYERNEM MONACHIUM!
W ciągu ostatnich paru dni temat Roberta Lewandowskiego przechodzącego z Borussi do Bayernu jest niemal na pierwszych stronach gazet na całym świecie, a na stronach internetowych głównym tematem dyskusji kibiców, fanów. Jedni krytykują decyzję piłkarza, drudzy popierają. Ciekawe jaka jest wasza opinia na ten temat? Większość polaków można powiedzieć nawet, że pokochało drużynę Borussi Dortmund dzięki naszym zawodowym, polskim piłkarzom. Zastanawia mnie fakt jak kibice zareagują na odejście Roberta Lewandowskiego do największego rywala byłej drużyny w której grał. Pewnie jak w wielu sprawach są przeciwnicy tego wydarzenia, jak i osoby, które całkowicie popierają decyzję naszego polskiego piłkarza. Moim zdaniem to dobrze, że Robert Lewandowski chce się spełniać w roli zawodowego piłkarza i chce próbować swoich sił w innych drużynach. Być może to jego życiowa szansa. Czas to wszystko pokaże. Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na pierwsze sukcesy! :)


Coś ze świata mody - SHOP ONLINE MOHITO!
Na pewno większość kobiet zna powszechną markę "MOHITO". Jest to jedna z moich ulubionych, eleganckich marek. Ciuchy są tam w przystępnych cenach także myślę, że każda kobieta wybrała by co nie co dla siebie. Kreacje, które tam można zakupić sprawdzają się w różnych okolicznościach oraz w różnych łączeniach. Bardzo się cieszę, ponieważ w styczniu ma już ruszyć sklep internetowy "MOHITO". Jest to dla mnie duże ułatwienie, bo mieszkam na wiosce i nie mam możliwości, aby jeździć do najbliższych placówek tej znakomitej marki, a tak można powiedzieć, że będę miała, jak i większość kobiet dostęp całodobowo do zakupu pięknych, szykownych ubrań jak i dodatków. Czekam z nie cierpliwością! :)

Parę słów ode mnie...
Cieszę się, że założyłam tego bloga. Mam mobilizację do prowadzenia i urozmaicania go. To dopiero mój drugi dzień z wami, a czuję się szczęśliwsza, ponieważ realizuję to co od dawna chciałam zrobić. Taka niby mała rzecz, a jak cieszy. Dziękuję wszystkim znajomym i bliskim za miłe słowa otuchy przy tworzeniu bloga. Trzymajcie się cieplutko!

Miłego wieczoru kochani! Kinga :)

14 komentarzy:

  1. Ładny masz płaszczyk. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    Co do moich włosów - jakoś szczególnie o nie nie dbam. Stosuję jedynie odżywki, głównie na suche włosy. Codziennie myję, dość często suszę, prostuję, więc je niszczę, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszcz, powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. w czasach internetu, facebooka i skype rozstania nie sa juz tak dramatyczne jak kiedys:) sliczna dziewczynka, a ty ubrana jestes bardzo twarzowo, to twoje kolory! Ta psinka to przypadkiem nie beagle? bo podobna, bo ja wlasnie mam beaglice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, rozstania są łatwiejsze to trzeba przyznać :) Dziękuję za miłe słowa. A co do rasy niestety nie beagle. Sara to taka mieszana jest hehe, większa nie urośnie :)

      Usuń
  4. ale z pyszczka podobna do mojej Tuni :) taka beagle-podobna. zasugeruje ci, zebys utworzyla liste osob, ktore obserwuja twego bloga, nie wiem jak to sie fachowo nazywa - wtedy po kliknieciu twoje posty beda sie ukazywaly w naszych aktualizacjach, latwiej bedzie cie odwiedzac i miec cie "na oku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, pokombinuję coś jak nie dziś to na pewno jutro :) Dopiero wkraczam w świat bloga i jeszcze dużo nie wiem, ale wszystko przede mną. Mam nadzieję, że ogarnę to wszystko stopniowo :)

      Usuń
  5. Hoho no widzę, że blog się kręci <3 teraz fajnie będzie, bo razem możemy sobie komentować posty i dizelić się uwagami ^^ ja normalnie jestem z Ciebie dumna <3 post jest świetny ^^ oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle jesteś kochana! :) No też się cieszę. W końcu się odważyłam i dziękuję za miłe słowa :* Trzymaj za swoją Kinie kciuki, przydadzą się :) !

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz.
    O i jesteś moją imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może troszkę nie na temat, ale masz bardzo ładnie wyregulowane brwi! Ja moich nigdy nie mogę okiełznać z zadowalającym efektem :)

    Zapraszam do mnie http://blogdzielonyprzez2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna mała Lenka.
    Bardzo ładny masz niebieski płaszczyk.
    Oj tak prowadzenie bloga uzależnia. Życzę dużo sukcesów związanych z prowadzeniem bloga.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bałkanica
    też to uwielbiam
    może zatańczymy kiedyś do tego ;>

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)