Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2014

Kolejny etap życia: BLOG!

Witam, cześć, dzień dobry! 

Nazywam się Kinga i jestem nową blogerką, która od dawna marzyła o założeniu bloga, lecz bałam się w sumie sama nie wiem czego. Może opowiem co nie co o sobie, pochodzę z małej wioski Ruszów. Interesuje się modą, żużlem, jak i ciekawostkami z różnych dziedzin np. zdrowego odżywiania czy też zdrowia, sportu. Piszę teksty rapowe, pewnie z biegiem czasu pochwalę się z wami nimi. Uwielbiam pomagać innym i czerpię z tego ogromną satysfakcję. Chcę zacząć w końcu stopniowo realizować swoje marzenia i korzystać pozytywnie z życia. W moim pierwszym poście chciałabym określić o czym głównie będzie mój blog. Będą w nim sytuacje z życia, różne stylizacje, nowinki ze świata mody, zdrowego odżywiania oraz rzeczy, które po prostu inspirują. Od razu chcę wam przekazać moi drodzy, że blog nie będzie idealny, bo moim zdaniem nie ma idealnych rzeczy, jak i ludzi. Będę starała się zaciekawić was tak jak tylko będę potrafiła.

Tyle o blogu, o mnie... Jeśli chcecie mnie poznać zapraszam do śledzenia dalszych postów. Trzymajcie kciuki kochani, pozdrawiam cieplutko, Kinga ! :)


Tym miłym wakacyjnym akcentem chciałabym życzyć wam miłego wieczoru :)