Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

NIEDZIELA Z WOŚP !!! :)

SIEMA!



Dzisiaj niedziela i 22 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! 

Pomóżmy jak tylko możemy. Każdy najmniejszy gest się liczy. Pieniądze będą zbierane na sprzęty dla dziecięcych oddziałów ratunkowych oraz na ratunek dla seniorów! Oglądałam rano relację z WOŚP w telewizji i jestem pod ogromnym wrażeniem pozytywnej energii, którą ma Pan Jurek Owsiak! Podziwiam tego człowieka za to, że już tyle czasu organizuje największą orkiestrę na świecie, pomógł wielu szpitalom, osobą starszym, jak i malutkim dzieciom, ale również za to, że jest po prostu sobą i się nie zmienia przez te lata! Wielki szacunek! :)

Możemy pomagać również na co dzień...

Nawet sobie nie zdajemy sprawy, że nasze małe gesty mogą pomóc innym na co dzień i co najlepsze nic nas nie kosztują. Warto przepuścić osoby czekające na pasach, ustąpić miejsca dla starszej osoby w pociągu lub autobusie, przepuścić w kolejce panią lub pana w supermarkecie, pomóc sąsiadce z zakupami, posprzątać babci pokój, wyręczyć mamę i ugotować obiad oraz wiele, wiele innych. Sytuacje z życia wzięte, lecz jak bardzo cieszą drugą osobę i świadczą o naszej kulturze, jak i wychowaniu. :)

A co dzisiaj?

Dzisiaj mam zamiar wieczorem wybrać się u nas w Ruszowie na WOŚP, pochodzić, pooglądać występy oraz porobić kilka zdjęć, którymi się z wami pochwalę jutro. Obowiązkowo będę na światełku do nieba. Trzymajcie się ciepło w ten pochmurny dzień, SIEMA!




UŚMIECH !

Śmiech to zdrowie! Nie jedna osoba ci to powie. O proszę, ale się pięknie zrymowało! Dzięki uśmiechowi, mózg wydziela endorfinę, która zmniejsza ból fizyczny, cierpienie psychiczne oraz co najlepsze zwiększa poczucie zadowolenia! A więc uśmiechajmy się jak najwięcej i zarażajmy naszym uśmiechem innych. :) 


  ,,Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu."
Gabriel Garcia Marquez


Stylizacja...

Odpowiednia na urodziny, zakończenie lub rozpoczęcie roku szkolnego oraz wyjście z przyjaciółmi do restauracji. Makijaż dopasowany do kreacji, postawiłam na czarne kreski i klasykę. :) 







bluzka/MOHITO
spódniczka/CROPP
naszyjnik/MOHITO
kolczyki/SZACHOWNICA



Miłej niedzieli kochani,
Kinga :)




15 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie, również obserwuję :) stay-charming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :)
    masz rację, że pomagac nalezy codziennie, a nie tylko raz w roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie kochanie oby tak dalej kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!!!
    Bardzo ładny naturalny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabriel Garcia Marquez miał zdecydowanie rację...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe ;) pomaganie innym tak i wiadome, że nie zawsze wychodzi, ale i tak ważne jest to, że się człowiek stara jak może żeby pomóc innym ^^ jejku odzywa się we mnie człowiem xdd ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja, ja chetnie pomagam przy orkiestrze :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? (Proszę o odpowiedź u mnie)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ;3
    +mam taka samą nutkę <3
    Świetny blog ;))

    http://burdziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mohito to moja ulubiona marka ;) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pomagam a jakże by inaczej :)

    ślicznie wyglądasz, dziękuję za obserwacje ja także dodaję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!!
    Piękny masz naszyjnik :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluzka :)
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)