Obserwatorzy

piątek, 10 stycznia 2014

Zimowa biel :)

Siemanko kochani !

Dzisiaj piąteczek i w końcu jutro się wyśpię. Dzisiejszy dzień minął dość szybciutko. Skończyłam wcześniej lekcje, a że wujek był w Żarach to zabrał mnie, Marlenkę oraz Marka wcześniej ze szkoły, W domku byłam już po 14, a tak dopiero byłabym przed 17. :) Oby jutro była ładna pogoda. Przede mną ciężki weekend, bo w następnym tygodniu mnóstwo sprawdzianów, ale znajdę czas i na bloga, obowiązkowo! Chcę poświęcać blogowi tyle czasu ile tylko mogę. Ale koniec o moim dniu, przejdźmy do stylizacji i dzisiejszych tematów kochani.



Stylizacja –ZIMOWA BIEL

Zdjęcia robione około 5 nad ranem wczoraj także bądźcie wyrozumiali kochani za jakość i moją buźkę niewyspaną. Makijaż również lekki, ponieważ rano człowiekowi się kompeltnie nic nie chce. :) W tygodniu nie mam zbytnio czasu i jak robić zdjęć, lecz staram się co nie co dla was zawsze cyknąć. Wiem, że fotki w łazience może nie robią żadnego wrażenia, ale na prawdę nie miałam czasu porobić sobie zdjęć w tygodniu. Proszę o wyrozumiałość. To dopiero moje początki na blogu także wszystko przede mną. :)






sweterek/vubu.pl
kolczyki/szachownica


SPORT - THOMAS MORGENSTERN W STANIE CIĘŻKIM

Skoczek zaliczył na treningu bardzo groźny upadek podczas lotu. Upadek wyglądał bardzo groźnie, Thomas chwile po nim nie dawał żadnego znaku życia. Uderzył w śnieg bardzo mocno plecami oraz głową.  W szpitalu udzielono informacji, że skoczek ma zmiażdżone płuca i groźne urazy głowy. Urazy głowy są bardzo niebezpieczne, w każdej chwili może dojść do krwawienia. Lekarz Thomasa twierdzi, że jego stan jest ciężki, lecz nie zagrażający życiu. Normalnie można z nim pogadać, odpowiada z sensownie i logicznie na zadawane pytania, a najważniejsze, że rusza rękoma, jak i nogami. Decydujące będą najbliższe 72 godziny. Jak widać 27-letniego chłopaka nie opuszcza pech. Ostatni wypadek miał 15 grudnia wówczas złamał kciuk i cały się poobijał, ledwo co doszedł do siebie i kolejny bardzo groźny upadek na treningu. Ogromne wyrazy współczucia. Trzymajmy kciuki za Thomasa aby wyszedł z tego jak najszybciej!!!




Zdrowie!
Marchewka i jej zalety :)


Życie marchewki zaczęło się w Chinach, aż rozpowszechniła się po całym świecie. Trzeba przyznać, że niezła z niej gwiazda się stała, hehe! Ale czy wiecie, że marchewka wpływa w dużym stopniu na poprawę wzroku oraz reguluje pracę wątroby? Same plusy i mnóstwo witamin, a w szczególności mnóstwo witaminy A! Marchewka nie tylko pomaga zdrowiu, lecz także naszej cerze. To potas jest odpowiedzialny za jędrność i gładkość naszej twarzy. Może również służyć nam w diecie jako zdrowa przekąska między posiłkami. A więc same plusy kochani. To od jutra zaczynamy chrumkać marcheweczkę ! ;)






Temat z życia - PRZYJACIELE

W dzisiejszych czasach przyjaciół można zliczyć na palcach jednej ręki. Rzadko kto spotyka przyjaciela do końca życia. Ciężko jest o zaufanie i zbliżenie się emocjonalnie do drugiej osoby. Ja mam to szczęście, że mam paru przyjaciół, na których zawsze mogę liczyć i dziękuję im za to, że po prostu są. Rozróżniamy można powiedzieć dwa typy przyjaciół. Są tacy, którzy wręcz czekają na jakieś nasze potknięcia w życiu, a są tacy, którym na prawdę zależy na naszym szczęściu. W życiu pewnie mieliście mnóstwo wzlotów i upadków dotyczących przyjaźni. Pewnie nie raz zawiedliście się na kimś, lecz było i też tak, że ktoś zawiódł się na was. Człowiek to tylko człowiek i nigdy nie będzie idealny. Każdy popełnia błędy, których z czasem zaczyna żałować. Życie jest pełne niespodzianek, nigdy nie wiadomo na kogo trafisz. Przyjaciel to taka osoba, która nawet za twoimi placami plotkuje o tobie dobrze i pozytywnie! ;) Doceńmy siebie na wzajem i dbajmy o przyjaciół, są bezcenni! Moim zdaniem życie bez nich byłoby nudne!

Piosenka można powiedzieć tematyczna co do przyjaźni. Wpadła mi w ucho i nie wiem jak wam, ale mi dodaje mnóstwo pozytywnej energii!
Mesajah feat. Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia:


Pytanie do was...

Będzie krótko i na temat. Interesuje mnie kim są dla was przyjaciele? I jakie cechy powinni posiadać według was? 



Pozdrawiam cieplutko w piątkowy wieczór,
Kinga :)




12 komentarzy:

  1. Lubię Morgensterna,a zimę akceptuję tylko ze względu na skoki narciarskie.

    Obserwujemy?

    Pozdr,
    http://zirytowany-pingwin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nadmiar karotenu który jest a marchewce powoduje zmiany koloru skóry na pomaranczowa i grozi awitaminoza - nie jest tak bardzo tez zdrowa dla watraby tylko w małych ilosciach Kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Ale nikt nie mówi o spożywaniu marchewki codziennie. :) Raz na jakiś czas jest zdrowa. Wiadomo jak ze wszystkim, przesadzimy to coś nam zaszkodzi. Trzeba znać umiar :) Ale dobrze mówisz na tą zmiane koloru skóry trzeba uważać, nie za fajnie to wygląda :)

      Usuń
  3. śliczna stylizacja i buźka, bardzo jesteś fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor biały,pięknie podkreśla twarz :D
    Jesteś bardzo fotogeniczna :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.swiat-recenzji.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję :)

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się tym, że w łazience. Śliczny sweterek miałaś na sobie
    Ja na temat przyjaciół wole się nie wypowiadać, bo nie dawno zepsuła się moja 12 letnia przyjaźń, która była kiedyś dla mnie wzorem idealnej przyjaźni
    Jejku mam nadzieje, że ten sportowiec wyzdrowieje - trzymam za to kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochaam skoki narciarskie, a Morgenster to najsympatyczniejszy skoczek ! Na szczęscie okazało się że płuca ma tylko obite uf...
    Śliczny sweterek !;)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i życzenia urodzinowe !
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjecia :)
    Moze zaobserwujemy swoje blogi :)?
    daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się post ;* "to dopiero początki" ale i tak radzisz sobie świetnie. Pytanie kim dla mnie są przyjaciele? dla mnie są to osoby, które są przy tobie zawsze, nie ważne co się stanie, starają sie pomagać jak tylko mogą ... więc tak wgl dziękuję, że byłaś wczoraj przy mnie chociaż tyle ile mogłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż :)) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)