Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zdrowo, modnie i wygodnie!

Dzień dobry moi drodzy!


Ostatni dzień leniuchowania! Spałam dzisiaj bardzo długo, trzeba korzystać z ostatniego wolnego dnia, bo jutro 4:45 pobudka i do szkoły trzeba jechać. Wstaję tak wcześnie, bo dojeżdżam z Ruszowa do Żar codziennie 40 km... Przyznam, że jest to męczarnia. Ale cóż Ruszów jest tak umiejscowiony, że wszędzie do większych miast mam po tyle samo km, a najlepszy dojazd mam właśnie do Żar. Ciekawe jak ja jutro wstanę i jak się na śpiąco ogarnę! :) Dzisiejszy dzień minął mi cały w domku. W nocy budziłam się dość często, bo źle się czułam, ale dzięki wczorajszym pierwszym komentarzom zmobilizowałam się aby wstać z łóżka ogarnąć się i cyknąć co nie co dla was. Wczoraj dostałam od przyjaciela z Poznania sms-a z treścią: "Fajny post! :)...", nawet nie wiecie jaki miałam uśmiech na twarzy! Mały gest, a jak cieszy. A jak weszłam i ujrzałam pierwsze komentarze do zdjęć? Dawno się tak nie cieszyłam! Z tych pozytywnych wrażeń zmotywowałam się do stworzenia mojego pierwszego nagłówka. :) 

Dzisiejszy look! 

Mój look jak i makijaż na dziś jest luźny pasuje na wyjście ze znajomymi, do kina, jak i restauracji. Myślę, że stylizację można zaliczyć do codziennych. Obiecuję, że pod koniec tygodnia dodam coś z sesji w plenerze. A teraz łapcie fotki z dzisiaj, na których przy okazji możecie obczaić moje żywe kolorki w pokoju :) 








Spodnie/New Yorker
Bluzka kimono/allegro
naszyjnik/Pepco
kolczyki/Szachownica
pasek/no name
zegarek/sklep Shine

Piosenka, która ostatnio wpadła mi w ucho. Tekst niby banalny, lecz fajnie się słucha.
Poparzeni Kawą Trzy - Byłaś dla mnie wszystkim:


Co nie co o zdrowym życiu ;)
Pewnie wiele lub wielu z was ma wieczorne marzenia dotyczące następnego dnia. Od jutra... zacznę biegać, zacznę dietę, zacznę bardziej dbać o siebie, lecz to "od jutra" trwa w nieskończoność. Ciężko jest zacząć z wielu powodów: brak czasu, pośpiech w którym żyjemy na co dzień, brak mobilizacji. Zastanówmy się tak na prawdę nad tym czy na prawdę chcemy zmian i czy oby na pewno są one nam potrzebne? Jeśli nie - żyjmy po prostu zdrowo, starajmy się unikać potraw, które niekorzystnie wpływają na nas i wybierajmy zdrowe, lecz smaczne. Jeśli zaś chcesz zmian zacznij od małych kroków, stopniowo. Wystarczy, że wdrążysz w swoje życie kilka nawyków i zaczniesz je stosować w codzienności. Dziennie wystarczy ci 30 minut ruchu, może być to między innymi spacer, a co do jedzenia jedz częściej, a mniej. Wiem łatwo się mówi, lecz wiem po sobie, bo nie raz podchodziłam do diety, że po paru dniach diety i ćwiczeń (spacer, szybki marsz) czułam się lepiej we własnym ciele. Każda moja dieta kończyła się tym, że po prostu przerywałam ją, bo brakowało mi motywacji. Ale moim zdaniem warto jest próbować aż do skutku. :) 

A poniżej umieściłam swoje główne zasady, których staram się trzymać:
- piję dużo wody (minimum 2 litry dziennie); jeżeli lubicie smakową warto wycisnąć sok z cytryny - taka mi najbardziej smakuje :)
- unikam fast-foodów
- jem dużo jogurtów, owoców, warzyw, serków wiejskich, twarożków chudych,
- nie jem ziemniaków i białego pieczywa, ziemniaki zastępuję kaszą gryczaną lub ryżem, a białe pieczywo razowym lub graham

* Muszę wam zdradzić, że od małego strasznie kocham słodycze dlatego czasem trudno przestrzegać mi diety! To mój największy minus, ale cóż trzeba sobie osładzać życie :)



Pytanie do was...
A wy jak dbacie o ciało, zdrowie? Jakoś szczególnie przestrzegacie diety/ćwiczeń? Czy raczej jecie to na co macie ochotę i dobrze wam z tym? Polecacie jakomś dobrą zdrową dietę?

Miłego wieczoru :) Kinga

26 komentarzy:

  1. też uwielbiam tą piosenkę :) śliczny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ta piosenka jest jedną z lepszych i na prawdę wpada w ucho.
    bardzo fajne wpisy i twoje zdjęcia
    częściej będę wpadał ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz paznokcie :)
    Też staram się jeść zdrowo :) I od czasu do czasu ćwiczyć :)

    Można wiedzieć jak kto się uczysz?:)

    PS. Zapraszam do mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Właśnie ja tak samo ćwicze od czasu do czasu, bo albo brak czasu, albo zmęczenie, uczę się w technikum logistycznym :)

      Usuń
  4. dodaj sobie gadżet "obserwatorów", ułatwi to Twoim czytelnikom zaobserwowanie Ciebie;) a co do bloga -jestfajny będe zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Tez staram sie cw. Ale czas mi na to nie pozwala ;(
    Obserwuje i licze na rewaz ;)
    Zapraszam; http://justaa-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny naszyjnik

    zapraszam
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się kolor Twoich paznokci ,mam chyba podobny lakier i takie oczojebny róż to mój ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * i taki oczojebny róż to jeden z moich ulubionych ! :D

      Usuń
  8. Podoba mi się twoja bluzka!
    Pozdrawiam. :))
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku 40km do szkoły?! Ja mam 1min wystarczy ze windą zjade i to było najwieksze szczescie jakie mnie w życiu spotkało co do szkoły :) świetny makijaż i paznokcie :)

    Co sądzisz o wspólnej obserwacji ?? Jeśli jesteś za to daj znać u mnie w komentarzu :)
    Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę, że podoba się boggerowanie hehe <3 kolejny fajny post ^^ co do pytania tak się śmiesznie składa, że mniej więcej odpowiedź możesz znaleźć w moim nowym wpisie na moim blogu http://mylittleotakuworld.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo dziękuje za takie miły komentarz co do mojej osoby :) Ja ucze sie teraz w liceum i na moje nieszczescie w klasie maturalnej... Również dodaję :) III LO w Koninie. a Ty gdzie się uczysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, delikatny make-up! :) Dzięki za odwiedziny, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kolor na paznokciach. Przepiękny.
    Co do diety to jakiejś specjalnej nie stosuję. Unikam słodyczy i nie jem niczego po 18. Poza tym piję duuużo wody.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. PODZIWIAM naprawdę, ja nie jestem w stanie czasem wstać o 7 a do szkoły mam 5 minut drogi na piechotę :P
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, lubię takie luźne i wygodne zestawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za obserwacje rownież obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woda, dużo warzyw, owoców, wyeliminowanie ziemniaków, czyli podobnie ;)
    Świetnie wyglądałaś :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowa dieta to podstawa :) Ale z drugiej strony wszystko jest dla ludzi- jednak z umiarem :))

    OdpowiedzUsuń
  20. dieta ok, tyle, że ryżu też zbyt dużo nie powinno się jeść ;)

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze i obserwacje ślicznie dziękuję :*
Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz :)
Jak ci się nie podoba mój blog to po prostu nie komentuj tylko wyjdź :)